Monday


Idag känns de äntligen som det är lite vårvibbar i luften, hoppas de håller isig! Igår efter Beck fastnade jag med mitt plugg i FEB, vågade inte sluta när jag väl kommit in i det så sängen fick vänta till två tiden. Pluggar verkligen bäst sent på kvällen/ natten när de är tyst och ingen stör.

Nu har jag precis lagat en omelett med skinka, fetaost och tomat. Åt alltid omelett till frukost/ lunch förut, de är perfekt. Går hur fort som helst, dessutom så kan man variera hur mycket som helst och så är det nyttigt.

Idag blir det en sväng till Forum för att hitta en present till lillebror som fyller 19 på tisdag.

Hoppas ni får en bra start på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0