Delete this day


Inte alls min dag idag har jag kommit på.

Började i morse med att de kändes som jag vaknat i en sjukstuga. När jag väl lyckats klä på mig och ska borsta tänderna kommer de tankräm på hela tröjan, jippie...Min omelett blir helt misslyckad och mer som en äggröra. De tar längre tid än jag trott att gå till mötet (speciellt eftersom jag blir tvungen att hoppa ut i decimeterdjup snö flera gånger för att undvika plogbilen) och jag får småspringa för att hinna. Väl där så kommer de ingen och efter fem minuter inser jag att jag är på fel ställe. Letar mig fram till receptionen och blir visad rätt. När jag är hundra meter från mitt hus halkar jag och gör jag en cirkuskonst i luften men lyckas på något magiskt sätt landa på fötterna.


Mötet gick i alla fall bra och det är så skönt när man inte måste förklara varje liten detalj för att personen i fråga ska förstå vad man är ute efter. Känns iallafall bra att ha en planering för den närmaste tiden. Ska bli så skönt när det är över och man kan göra vad man vill med sin framtid.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

svar ok :) vad gör du då?

2009-03-12 @ 18:04:34
URL: http://nathalieelina.blogg.se/
Postat av: Leia

Morgonen kunde kanske ha varit bättre ? =)

2009-03-12 @ 18:06:21
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0