Bloggens första lista


Lovar du att vara ärlig?
Japp

Du heter: Zandra

Beroende av: Ingenting eller ja vatten och mat

Vad tror folk om dig?: Kanske att jag är bortskämd och får som jag vill, inte behöver anstränga mig.

Stämmer det?: Både och. Det är på både gott och ont.

Vad får du oftast komplimanger för?: Min kroppsform och mina fräknar.

Vad säger du för att imponera på någon?: Är värdelös på att medvetet imponera på folk så det gör jag aldrig.

Hur imponerar man på dig?: Man försöker inte göra sig till utan är sig själv. Det värsta jag vet är människor som försöker vara något som dem inte är.

Brukar du skratta för dig själv?: Ja, haha

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Men då ses vi i morgon på T-centralen! :) Puss"

Var bor du?: En bit utanför Sthlm

Trivs du där?: Skulle hellre bo mitt i smeten men trivs helt okej.

Äger du några converse: Nix men dem är på väg

Sprit, cider, vin eller öl: Oj...det beror helt på tillfälle men blir oftast vin. Gärna rött.

Brukar du bli för full:  Det har hänt men nej de är inget jag brukar bli.

Vad har du för mobil operatör: Comviq

Är du allergisk mot något: Japp, pollen

Har du haft sex idag: Haha, nix

Hur svarar du i mobilen: Svarar sällan i telefonen, haha. Men när jag gör de så blir de oftast bara hallå.

Vem ringde du senast?: Min mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hon sa mycket

Antal timmar sömn inatt: Lite mer än sex timmar

Sov du ensam: Japp

Brukar du komma i tid: Nja, brukar oftast vara ute i sista sekund men för de mesta så kommer jag i tid tillslut.

När mår du bra: När jag trivs med allt runtomkring

När blev du fotad senast: Oj de var nog i förra veckan

Hur känner du dig nu: Hungrig

Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Otrevliga

Vad saknar du: Värmen utomhus

Hade du en bra kväll igår: Japp

Favorit dryck på morgonen: Smoothie, Brämhults hallon juice

Rakar du benen: Ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: För sent

Är du blyg?: Ja ibland

Sysslar du med någon idrott: Nix

Vill du hellre ha mail än brev: Det beror på vad de gäller, ett kärleksbrev skulle inte vara fel
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja, jag tror på intresse, kärlek  kan man inte känna fören man pratat med någon så de blir ett nej.

Har du spytt offentligt: Hum...ja ursh.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Skulle nog inte vilja göra nått speciellt...kanske utnyttja att slippa sitta på toaletter som är offentliga.

Är du nöjd med ditt liv: Det kan alltid bli bättre och jag vill utvecklas men just i de här ögonblicket så är jag rätt nöjd.

Är du bortskämd: Ja jag är nog ganska bortskämt  men inte materialistiskt

Vad gör du i morgon: Inspelningen av Talang 2009

Vad är det värsta du vet?: Människor som inte kan unna andra lycka

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Definiera slösa...

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Hum...nä kommer inte på någon

Vad längtar du till?: Värme!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Japp!

Vad använder du för shampoo?: Loréal för slitet hår

Vad är det finaste du fått?: De beror på om man menar rent ekonomiskt eller de man värderar högst

En speciell dag du minns: Oj, det finna många dagar som är speciella

Hur gammal är du: 21

Tycker du om någon just nu: Haha de är klart , vem gör inte det?

Du samlar på: Ingenting faktiskt

Gröna eller röda äpplen: Beror på vad jag är sugen på

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ringer inte då

Gillar du golf: Nja, har inge tålamod så mitt gröna kort blev aldrig fullföljt

Vilken tid gick du upp idag: För tidigt, vid sju

Har du sovit i din egna säng inatt: Japp

Har du strumpor på dig nu: Japp

Är det okej att gråta: Ja de är klart

När grät du senast: Hum...minns inte men de var nog i förra veckan

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en lägenhet

Bär du glasögon eller linser: Nix

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nix

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Om jag får bestämma så runt tolv- ett

Har du piercing: Naveln

Vill du gifta dig: Ja de vill jag

Vill du ha barn: Ja fast de får gärna  vänta länge

Solar du ofta: Nix

Är du bra på att laga mat: Helt okej

Är du flygrädd: Nix

Hur vig är du: Jag är ganska så vig eller överrörlig

Är du musikalisk?: Nix de skulle jag inte säga

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: De beror på vad jag är sugen på men en original Magnum  är gott

Tror du på ett liv efter döden: Nja...ne

Tycker du om sushi: Laxen

Vad äter du helst när du ser på film: Chips och dipp

Bor dina föräldrar tillsammans: Japp

Har du tandläkarskräck: Är inte förtjust i några läkare så...

Är du morgon- eller kvällsmänniska: En riktig nattuggla

Vilken ögonfärg har du: Gröna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Japp tyvärr
Biter du på naglarna: Ja tyvärr

Röker du: Nej, ursh!

Hur ofta tränar/motionerar du: För sällan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0