Jag lever


Jag lever! Bloggen har glömts bort en smula, ska försöka se till så det inte händer igen. Den där solen får en att bli bloggskygg och flytta ut på en filt i gräset,  men ska försöka att hitta in till min blogg även när solen tittar fram. Just nu är det mest regn, grått och om man inte visste att det är juni så skulle man nästan kunna tro att det är oktober...nästan.

Har hunnit med en endel under bloggtorkan. Bland annat få bikinimärken, snackat massa skit, lekt taxirörelse till utflykter, firat fina mamma, rivit sönder garderober, ätit god mat, varit nära att köra över diverse cyklister, pluggat, umgåts, fått utbrott, varit på landet, monterat ihop Ikea möbler, trott att världen ska gå under, målat en lägenhet, sökt jobb, skrattat, tappat bort kattungar, tittat på fotboll, sökt nya kurser, agerat flyttfirma, ätit för mycket glass, trott att jag ska bli miljonär, röstat i Eu valet och en hel del annat. Egentligen har jag bara levt! 
 

Kate Moss har fått mig att vilja kapa håret sådär halvlångt, hade de för lite mer
än ett år sedan och trivdes verkligen med det men just nu tänker jag inte klippa
mig förren mitt håret är riktigt långt. Vet att jag skulle ångra mig annars!

Kommentarer
Postat av: melissa

hon är snygg!

2009-06-08 @ 16:02:01
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0