Ytligheten


Jag tröttnar ibland, på ytlighet och på meningslöshet. Tröttnar på allting som egentligen inte har någon betydelse, på hur ytlig världen är, på hur lite folk egentligen faktiskt bryr sig om andra än sina närmaste. Tröttnar på att alla bara trampar på i sin egen takt utan att ens tänka efter. Dem dagarna är det inte lika roligt att blogga. Det är inte kul när det känns oärligt, när man slänger upp en lista med plagg man behöver till hösten när man egentligen mest är irriterad på att man har det så förbaskat bra att ens största problem är om man ska skriva dit röd eller grön mockajacka.

I morgon är jag tillbaka!


En sak till...(nu blir det dubbelmoral till de jag skrev ovan)
ikväll var jag på förhandvisning av L.A Gigolo. Spring och se den, mycket för att Ashton Kutcher är förbannat snygg men också för att den var riktigt bra!


Kommentarer
Postat av: Maado

Tack gumman =) Jag är faktiskt skit nöjd men jag ska tillbaka till frisören och göra lite ändringar idag.



Usch såna där dagar har vi alla. Dom är värdelösa!

2009-08-04 @ 12:27:51
URL: http://maaado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0