Småkakor och Året runt


Kom precis innanför dörren. Sov inte hemma inatt så i morse åkte jag direkt därifrån till ett individuellt möte i en kurs som jag läser. Gick hur bra som helst men fick lite småpanik att jag inte börjat skriva på arbetet än utan bara hittat källor. Hann med lite shopping efter mötet och sen blev det grekisk lunch med min mamma.

Hela eftermiddagen har jag legat och solat på min farmors inglasadebalkong. Inglasade balkonger måste vara en av dem smartaste uppfinningarna. Det var riktigt sommarvarmt och helt vindstilla, meningen var att jag skulle plugga och jag hann igenom några sidor i några böcker innan jag hittade småkakor och Året runt, haha.


 


 

Finns det egentligen någon under 65 som läser Året runt? (Annat än på besök hos farmor.)



Hittade Mini Me på väggen

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: Ja, men de jeansen som slitningarna har blivit sådär av sig själv har jag också haft i 5-6 år så det är ju inte så konstigt. Plus att jag använde de nästan varje dag förut :)

2009-04-02 @ 17:47:54
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: idun

coolaste håret :D

2009-04-06 @ 22:13:33
URL: http://uppsalailler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0