Break up call?


Först trodde jag att det var ett lite försenat aprilskämt, tyvärr så var det inte så. Hur tänker man? Tänker man överhuvudtaget? Förstår inte hur NRJ tänker som kommer på en sån usel programidé och ännu mindre förstår jag hur man kommer på idén att faktiskt ringa in.Jag börjar tro att det finns onda människor eller är det bara så att dem egenltigen bara är blåsta? Jag hoppas att den där Fridas nya kille ringer in och dumpar henne, det skulle hon vara värd!

Jag får ont i hjärtat av sånt här. Vad hände med fina kärlekshälsningar i radion? Fina ord och förlovningar? Att önska en speciell låt till en speciell person? Vart tog all kärlek vägen?

Är det mer lönsamt och underhållande med Break up calls?

Kommentarer
Postat av: Erika

Helt sjuk idé, jag håller med dig! Den som kom på Break up Call har inte haft nån mamma eller pappa och varit olyckligt kär i typ sin kusin sen 2 års ålder..

2009-04-06 @ 21:39:07
URL: http://tyrahs.blogg.se/
Postat av: Amanda

herregud, vilken urusel idé...vilken människa gör ngt sånt!?

2009-04-06 @ 21:47:23
URL: http://abls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0