Ensemble c´est tout


Gårkvällen blev jättetrevlig, de blev middag på La Cucaracha som var väldigt god. Efter middagen fortsatte jag och Maria till Arken där det blev öl innan vi  avlsutade kvällen på vårat favorit Cozy.


Nu har jag precis tittat klart på den franska filmen Ensemble C´est tout, den var jättefint, allt blir lite finare på franska.  Det är något med frankrike  som får mig att vilja flytta dit, springa runt i högklackat och träffa en fin pojke med ruffsigt hår som bjuder mig på rödvin i hans vindsvåning medan han lagar en underbar trerätters. Han får gärna vara sådär charmig också och tycka om att köpa hem tulpanbuketter till mig. Vart finns alla dem pojkarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0