Gårdagen på Gröna Lund


Dålig jag är på att skriva inlägg på morgon/ förmiddagen, ska försöka ändra på det i nästa vecka.

Jag överlevde Insane igår, inte alls så läskig som jag trott. Den kunde till och med gärna fått vara lite längre för man hann knappt reagera innan man hade åkt klart. Dela på ett åkhäfte så blev inte så många åk men det var precis lagom, Gröna Lund känns väldigt litet och de är trist att man mest får stå i kö. Trots det är det ju ganska mysigt att åka dit ibland.

Åt också en jättegod midag inne på Grönan, gravad lax med färskpotatis och sen blev det rosa sockervadd med jordgubbssmak, riktigt barnsligt. Jag lyckades även fånga ett litet får i en sån där klo. Blev glad som ett itet barn när jag lyckades, haha. Hann även med en kaffe vid dansbanan, mysigt. Tog Djurgårdsfärjan hem och precis när vi klev på började det spöregna det kallar jag tur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0