Levande död


Min hals vill verkligen inte sammarbeta med mig idag. Hoppas verkligen inte att jag blir sjuk nu för de har jag verkligen ingen lust med. Känner mig verkligen inte på topp idag, blek som ett lakan är jag också. Måste smörja in mig med bus ikväll så man åtminstonde ser levande ut även om man inte känner sig levande. Har försökt trycka i mig nyttigheter hela förmiddagen får se om de hjälper.

Har ett möte om en dryg timme, hoppas jag blir lite klokare när jag går därifrån. Tror jag tar en promenad dit, frisk luft är ju alltid bra.


Kommentarer
Postat av: ÅSA

Jag brukar också dricka det märket på tet, fast den som heter kvällsro :)

2009-03-12 @ 13:25:43
URL: http://crazyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0