Gjorde du din röst hörd igår?


Igår var det val och självklart gick jag till en vallokal och la min röst. Tycker det är viktigt att visa vad man tycker och att visa det genom att gå och rösta tycker jag är jätteviktigt. Jag la min röst på partiet som har en fråga som jag tycker är väldigt viktig och nu på morgonen såg jag att det var hela 7,1% som la sin röst på partiet. Kul tycker jag att folk verkligen visar att det är en viktig fråga och vågar rösta på ett sådant parti i ett val. Underbart dem fick fler röster än vänsterpartiet och kul att se att Moderaterna klättrar uppåt.



Röstade ni i Eu valet igår?

Kommentarer
Postat av: Daniel

E nöjd!

2009-06-08 @ 11:43:22
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0