Starta nya veckan med sol


Solen skiner och himlen är klarblå, kan knappast bli en bättre start på en ny vecka.
Hoppas det håller i sig hela veckan så att vi även får en solig påsk.



Har haft en riktigt bra helg men en riktigt dålig blogghelg så här kommer en kort sammanfattning. 
I fredags hamnade vi aldrig på Snaps eftersom det var fullsmockat, det var överfullt på alla utserveringar. Tillslut satte vi oss inne men de gjorde inte för mycket för då hade de lagt sig små moln över Sthlm. 

I lördags var jag på Ikea och som vanligt gick jag inte där ifrån tomhänt även om jag egentligen inte skulle köpa någonting. Lördagskvällen spenderades hemma hos Maria med taco, rödvin och Robinsson. Trevligt.
 
Igår åkte jag därifrån hem till farmor och fikade. Sedan blev det söndags städning och helgen avslutades med schnitzel.

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

så underbart med sol =)

2009-04-06 @ 12:07:40
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0