Mening att ha kunskap i ett program som är inaktuellt?


Idag har jag varit ute på äventyr hela dagen, kom nyligen innanför dörren. Har hunit med att vara på biblioteket, ätit en god sallad till lunch, plugga en massa och även skrivit ett prov. Olyckligtvis gick provet riktigt dålig.

Hatar undanflykter men idag hade jag faktiskt en ärlig sådan till varför det gick dåligt. Version av programet på min dator är mycket nyare än skolans och det gjorde att det blev ett helt främmande program för mig. Pratade med läraren efteråt och förklarade situationen hon förstod precis och talade om att en elev nyligen avslutat kursen med precis samma problem. Funderar på att göra samma sak.

Tycker det är riktigt dåligt av skolan att inte kunna erbjuda den nyaste versionen av programmet som man har prov i.
Vad är det för mening med att ha kunskap i ett program som redan är inaktuellt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0