7 sanningar om mig


Nu ska ni få lära känna mig lite bättre idag så här kommer sju sanningar om mig.

- Råttor är det värsta jag vet, får rysningar i hela kroppen när jag ser en råtta. Tycker dem är så fruktansvärt obehagliga. Jag har ingen aning om när det började eller varför.

- Jag är löjligt envisa och hatar att ha fel. Det händer att jag googlar på fakta bara för att bevisa att jag har rätt.

- Jag avskyr att prata i telefon och gör nästan vad som helst för att slippa.

- Sprutor, blod och sjukhus gör mig illamående. Den enda gången jag svimmat i hela mitt liv var när jag tog blodprov, sen dess har jag undvikit det. I helighet är jag rädd för att få diabetes eftersom jag aldrig skulle klara av att ta sprutor.

- Avundsjuka är bland de värsta jag vet. Jag tycker verkligen synd om människor som inte kan unna andra människor lycka.

- Jag är bra på att skaffa mat cravings. Ibland kan jag äta hundra kex med nutella för att några dagar senare inte kunna leva utan omelett med skinka. Just nu är jag besatt av oliver med olika smaker. Vitlök och blåmögelost är favoriterna.

- Jag är en fjärdedels finsk men har aldrig varit i Finland och kan inte ett ord finska.


- Jag har varit/ är en riktig häst tjej. Har ridit på ridskola sen jag var åtta, varit medryttare och även haft egen häst. (Världens finaste varmblod) Idag har jag lagt ridningen på hyllan men funderar på att ta upp intresset i princip så fort jag ser en häst.

- Jag älskar att skriva och hela min dator är full med texter. En dag vill jag att alla dem där texterna tillsammans ska bli en bok. Jag vill att den ska få folk att rysa i hela kroppen av välbehag och igenkännande. Titeln på boken skulle vara nått fint och jag tror boken skulle vara skriven med ett pseudonym.


(Foto: Steven Klein)

Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

så j-vla cool bild!

2009-04-29 @ 10:14:52
URL: http://www.halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0